Reklamasjon og retur
REKLAMASJON
Vi ber om at du undersøker pakken når den er levert til deg. Vi ber deg også sjekke at riktige varer og mengde er levert og at de ikke er defekte.
Transportskader
Dersom du oppdager skader som kan ha oppstått under transport, vennligst ta bilder og kontakt oss på e-post. Send oss en epost med ordrenummer og beskrivelse av skaden sammen med bilder til post@ecolito.no.
Feil varer eller defekte produkter
Dersom det er feil i selve innholdet, som feil artikler, feil antall eller et defekt produkt, vennligst kontakt oss på e-post eller via kontaktskjemaet på kontaktsiden, så snart som mulig. Legg ved ordrenummer, navn, beskrivelse av problemet og eventuelle bilder til post@ecolito.no.
ANGRERETT OG RETUR
Når du kjøper en vare hos oss har du 14 dagers angrerett. Dette betyr at du har 14 dager på deg fra dagen du mottok varen til å returnere den og be om refusjon.
Villkår
For at du skal bruke angreretten må produktet være ubrukt og i originalemballasje med originale etiketter på. Du står selv for fraktkostnaden når du ønsker å benytte deg av returretten.
Først når vi har mottatt varen og undersøkt den vil du få beskjed om du får returrett. Returretten gjelder ikke produkter som må kasseres av åpenbare grunner, for eksempel hygieneprodukter som menskopper, tannbørster eller lignende.
Slik gjør du
- Fyll ut returskjemaet som du kan laste ned her. Ikke glem å oppgi ordrenummer.
- Legg returskjemaet sammen med varene du ønsker å returnere
- Produktene skal sendes tilbake i god emballasje og i god stand. Dette kan gjerne være posen fra oss som varene kom i, eller en annen tett forpakning
- Returadresse: Ecolito AS, Thorvald Olsens gate 6, 1396 Billingstad
- Når vi har mottatt og undersøkt varen, dersom returen er godkjent, vil du få beskjed om dette
Uavhentede pakker
Pakker som du bestiller vil bli returnert av Postnord, dersom de ikke blir hentet i tide. I et slikt tilfelle vil vi behandle det som en retur og refundere deg beløpet for bestillingen, minus et administrasjonsgebyr på 89 kr for å dekke våre egne portokostnader.